Accepterad Storm | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Storm

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? storm30

Vad är ditt födelsedatum? 19 år

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sebastjan Olsson och han är 27 år gammal. Sebastjan är uppvuxen I en förort i Uppsala. Redan i ung ålder så började han hänga i dåliga kretsar, han hade det svårt hemma då han både själv med sin pappa som drack mycket och sällan brydde sig om honom. Detta gjorde så att Sebajstan drog sig mer och mer till kretsar som han kanske inte borde ha varit med, men det var kretsar där han kände sig brydd och respekterad.
Året Sebastjan hade fyllt 15 så gick han ut grundskolan med långt ifrån fullständiga betyd, han hade åkt ut och in från HVB hem, häktet och andra ställen där det var tänkt att han skulle förbättra sig, men så blev det inte. Han hade planer att gå i gymnasiet men han fortsatte istället att öka sitt rykte i den undre världen och han blev mer och mer respekterad för varje dag som gick.
När Sebastjan hade fyllt 17 så hade han redan ett antal springpojkar under sig som distribuerade droger som han hade fått av de äldre. Detta gjorde så att han redan i ung ålder blev van med att bestämma över människor och ha en ledande roll över ett antal människor
När Sebastjan var 19 år så hade han suttit får en rad olika “milda” brott, såsom ringa narkotikabrott, anstiftan till skadegörelse, hot m.m. Men det påverkade inte honom, han blev bara starkare och starkare för varje dag som gick, men han blev också kallare och kallare. Han växte och växte i hierarkin och han fick bara mer och pengar och makt. Han var van vid att alltid ha folk som lyssnade på honom.
Men en dag så förändrades allt.
När han hade fyllt 22 en dag så blev en av hans nära vänner skjuten till döds av ett rivaliserande gäng.
Det gjorde så att han behövde fixa vapen för att försvara sig. Hans springpojkar hade levererat vapen tills Sebastjans källarförråd som han senare skulle använda för att avsluta konflikten, men så blev inte fallet. En dag när han var på väg till förrådet så blev han gripen av polisen då han hade haft span på sig.
Eftersom att han hade nyckeln till förrådet på sig, och på grund av den stora mängden vapen i förrådet så fick han ett långt fängelsestraff, 8 år fick han.
Efter 5 år så blev han villkorligt frigiven och han hade förlorat allt, alla sina pengar, många av hans vänner, han hade inget.
Snabbt efter att han hade blivit frigiven så bestämde han sig för att flytta till Unive City för en nystart, och för att bygga upp nya kretsar, och resten är historia…

Utöver hans historia ska jag berätta lite om Sebastjan som person.
Sebastjan är en väldigt ordentlig person. Han begår sällan misstag och han har alltid väldigt bra kontroll över sin omgivning.
Han är väldigt punktligt och hård, men ändå rättvis, jag tror verkligen att han kommer att hantera detta chefs jobb bra då det omfattar mycket ansvar samt stress, vilket Sebastjan är bra på att hantera. Han kan alltid hålla sig lugn i svåra situationer och han är väldigt bra på att ta sig ur de, han är sen sån person som pratar sig ur konflikter istället för att ta till våld, i de flesta fall dvs.
Jag tror verkligen att min karaktär kommer att passa in bra som chef på The Palace då jag tycker att han har många av de drag som jag tror krävs för att driva en nattklubb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Har rpat i 3 år och byggt upp en unik karratkär. Jag har en lång erfaranhet av RP och jag vet att jag kan mäta Unives standard.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska tänka på vad en själv samt motparten kan få ut av ett scenario, man ska RPa utifrån de förutsättningarna att båda parterna ska få ett roligt och socialt scenario, och inte att man själv ska vinna. Man ska kunna se det roliga i själva scenariot, oavsett om man vinner eller förlorar det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst de och har väldigt bra koll. Jag har spelat på Unive i snart 3 år, jag har alldrig blivit permabannad och om man räknar bort de bans jag har fått som är felaktiga så skulle jag tro att jag endast har fått max 4 bans under dessa 3 år.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rollspelat i 3 år på Unive i snart 3 år, så jag har en lång erfarenhet av RP och Unive som server.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag var bortrest i 2 månader och därav fick jag indraget medlemskap, samt att min ped roll som jag har haft i 2 år och mina 2021, 2022 och 2023 medlemsroller försvann, och de skulle jag gärna få tillbaka. Jag skrev i inaktivitetskanalen när jag reste bort att jag skulle vara inaktiv de kommade 2 månaderna.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka