Accepterad Storm. | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Andén07

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Lindgren

Ditt discordnamn: Storm.#0935

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Varför ska just du bli staff? Det som får mig att vilja bli staff på Unive är framförallt för att jag tycker att det verkar vara väldigt roligt samt att jag gillar att ta på mig mycke ansvar. Detta kommer då att resultera till att jag kommer kunna driva Unive frammåt och utveckla servern. Jag vill vara med och få bort sånna som gör regelbrott, te,x RDM, VDM, Sunt förnuft osv. Jag vill kunna underlätta för staff teamet som dagligen jobbar extremt hårt för att få servern så som den är idag. Jag vill alltså driva Unive frammåt och ta del av serverns staff team samt utveckling.

Jag kommer även absolut inte luras / manipuleras av vänner eller folk runt om mig, jag kommer att vara strikt och stå för det jag har att säga till de ja tar ärenden med. Det är en väldigt viktig del för mig inom staff teamet.

Jag har även spelat på servern ett tag nu, jag vet därför alla regler relativit bra. Jag älskar även att snacka med folk i te.x support och hjälpa alla spelare så mycket jag kan. Om det tex skulle vara någonting jag inte kan hjälpa till med så skulle jag kontakta högre uppsatta staffs och fråga om mer hjälp, men jag tycker alltid man ska börja fråga en helper sedan högre. Men jag kommer självklart ta hänsyn till att de högre uppsatta har mycket att göra, därför kommer jag endast skriva i nödfall.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag går just nu i 9:an i grundskolan, detta innebär en viss del plugg till och från. Men jag kommer fortförande att kunna bidra till att va aktiv.

På vardagar kan jag vara aktiv ca 15:00 - 00:00
Och på helger kan ja vara aktiv ca 10:00 - 03:00

Jag finns även tillgänglig i discord när jag inte är hemma, dessa tider är på ett ungefär då jag ibland slutar tidigare eller senare. Ibland är man ju även iväg också tex.

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 7 månader (Gjorde nytt discord konto då mitt andra blev bortaget)

Har du tidigare erfarenheter som staff? ag har varit servervakt på servern ett tag innan, jag avgick efter ca 2 månader då jag själv ansåg att jag ej hade tid för att ta på mig det ansvaret som servervakt. Jag har dock bra kunskap inom staff-kommandon då jag har en nära kompis som är staff på servern, här kommer de jag kan:

/ban (id) (tid) (anledning)
/svban (tid) (anledning)
/kick (id) (anledning)
/unban steam: (hexid)
/toggleid
/togglename
/sc (meddelande)
/sv (meddelande)
/skin (id)
/m (id)
/noclip
/freeze (id), samma kommando för att unfreeza
/v (spawnamn)
/goto (id)
/bring (id)
/tpm
/setjob (id) (jobid)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag kan tänka mig att jobba inom alla dessa områden. Men RP, Jobb och Donation är det jag tycker verkar vara roligast.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka