Accepterad storgorilla | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

storgorilla

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
6
Ban-referens
ptixbu — FiveM, Utgår 2026-03-04
Anledning: Plockar sin kompis kropp under en pågående skottlosning
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag hade nyss varit o dammat korv med bröd och gick upp till datorn. När jag kom in på unive så spawnade jag sandy, där mina polare var. Jag hade krycka, så jag lallade runt lite innan jag hörde en skottlossning nära mig. Nyfiken som jag var, cyklade jag nära för att se vem / vilka det var inblandade. Det visade sig vara andra kompisar från mitt gäng. Jag såg att en redan var död, och fick för mig av någon anledning att det var säkert att köra fram och plocka honom. Jag tvekade lite innan jag gjorde det, men jag gjorde det. Jag blev skjuten av motparten och sedan slutade scenariot.

Det jag alltså blev bannad för var Sunt förnuft, och jag förstår fullt varför de tog beslutet.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar till 99% ansvar för bannen, och inser fullt att bannen var rätt. Anledningen till att jag endast säger 99% är för att jag tyckte mig se alla i motparten springa ifrån mot andra sidan, alltså att det var ''clear'' att smita förbi och plocka min polare. Det gör inte bannen mindre rätt, men säger det för att få mitt perspektiv mer klargjort till varför det blev som det blev.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att vara mer försiktig med det jag gör och tänka till lite mer. Det jag kunde gjort annorlunda var att avvika från skottlossningen och vänta tills att motparten körde ifrån, och sedan plocka mina vänner.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att ni borde gge mig en till chans då 1. Bannen är kort, vilket både kan vara ett för och motargument mot mig, eftersom ni kan säga ''Du får vänta'' 2. Eftersom jag själv skulle vilja påstå att det var relativt mild sunt förnuft. I vilket fall som helst kommer jag att försöka följa alla regler framöver och vara extra noggrann

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka