Storen123
Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vilken chefs-position ansöker du till? Bahama Mamas
Vad heter du i verkligheten? Vilgot Johansson
Vad är ditt användarnamn på discord? storen0664
Ange ditt födelsedatum: 7 Augusti 2012
När fick du medlemskap på Unive? typ 3 månader sen
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har vart chef förut så jag är bra på att att intervjuer och är bra på att leda en firma som det ska. Jag kommer även anställa moget folk .
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att vi ska bli större och att vi ska komma till backa in till staden man ska kunna gå ut på kvällar och fästa och sånt.
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? ja jag kommer vara en aktiv chef som styr jobbet noga och jag kommer lägga ner mycket tyd på anställda och på hur det ska vara på fäst stället
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? Vilgot Johansson
Vad är ditt användarnamn på discord? storen0664
Ange ditt födelsedatum: 7 Augusti 2012
När fick du medlemskap på Unive? typ 3 månader sen
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har vart chef förut så jag är bra på att att intervjuer och är bra på att leda en firma som det ska. Jag kommer även anställa moget folk .
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att vi ska bli större och att vi ska komma till backa in till staden man ska kunna gå ut på kvällar och fästa och sånt.
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? ja jag kommer vara en aktiv chef som styr jobbet noga och jag kommer lägga ner mycket tyd på anställda och på hur det ska vara på fäst stället
Har du läst våra grundregler? Ja