Nekad StiZZe | Ansökan till Servervakt [Complain]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rxscx

Mod
Personalmedlem
Mod
Donation Ansvarig
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
480
Reaction score
26
Vad är ditt namn i verkligheten? alexander klingvall

Vad heter du på discord? rxscx

Vad är ditt Hex:ID steam:110000104924cd1

Ange ditt födelsedatum 24 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. minst 8 timmar om dagen, helger oftast över 10 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? var med sedan 2021 sen hoppade jag av och sedan kom tillbaks 2 veckor sedan

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 5 gånger (vet ej hur man bifogar bilden

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Min uppgift som servervakt är att se till så att alla skärper sig i servern. Kollar till läget på visa folk och se så att dem inte FailRP:ar eller bryter mot någon regel.

Varför vill du bli servervakt på servern? Har varit det innan, tyckte det var riktigt kul för då fick man ta hand om servern som man älskar och se till så att allt är snyggt överallt, jag tycker inte om massa lallare som bryter moit servern så jag vill helst ha bort dem så jag skulle jätte gärna få jobbet och ta hand om servern så gott det går

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Tar makt och kickar folk om man blir bara lite lakk på en, hotar om dem gör nåt som du inte vill att dem ska göra, basically powergaming 2

Nekad.

Anledning: Ej varit medlem i 30 sammanhängande dagar

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka