Antagen stilltyping | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

stilltyping

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Loke

Ditt discordnamn: realstillstyping

Ange ditt födelsedatum 20 April 2009

Varför ska just du bli staff? Jag har många anledningar varför just jag ska bli staff och en del av staff teamet. Kritik är någon som kommer att uppstå när man är staff och jag tycker att det är väldigt viktigt att man ska kunna ta emot kritik och lära sig av sina misstag men man måste även kunna se olika parters perspektiv och man måste kunna se allas sidor av scenarion för att bli så bra staff som möjligt och man måste tänka på alla medlemmar och man kan inte ge andra spelare mer fördelar än andra för att man känner dem osv utan alla medlemmar är lika värda och jag känner mig mogen nog för att kunna ta staff rollen seriöst och jag har varit staff förut så jag vet hur det går till och nu känner jag att jag vill köra igång igen då jag tyckte att det var kul och sen så ska jag såklart göra mitt bästa ifrån mig. Sen vill jag också hjälpa till och utveckla servern så mycket jag kan med att fixa buggar hjälpa medlemmar med olika problem men även icke medlemmar att bli bättre på att rpa eftersom att det kan vara svårt i början med att ge olika tips om vad de ska göra för att utveckla sin rp från första början så dem inte känner att det blir tråkigt och inte vet hur man ska rpa på rätt sätt och vad som inte är tillåtet då jag själv vart med om att jag inte riktigt visste vad jag skulle göra fast sen hjälpte en staff mig med att utveckla min rp. Sen vill jag även hjälpa servern med att få bort de dåliga spelare som bara är på servern för att förstöra andras rp samt förstöra servern. Sen är jag inte rädd för att ge ban eller ge straff till folk som inte sköter sig och ge dem en läxa ifall de inte följer regler och så kommer jag försöka förbättra serverns rp genom att vara skarp med regler så fler folk förstår hur en proffitionell RP Nivå ska se ut.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att reports kan förbättras
och krim support.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Dra igång så mycket aktivitet som möjligt och få folk att arbeta på så att reportsen hålls undan och det inte blir så mycket reports man måste jobba ikapp med.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det kommer inte vara så svårt för jag brukar inte ha läxor och sånt sen när det är typ prov så brukar jag träna 30 min om dagen i en veckan innan provet så det borde inte göra något.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? mån: 15-03
tisdag: 14-04
ons: 14-04
tor: 14-04
fre: 14-06
helg: 12-07
lov: 12-07

Hur länge har du spelat på Unive? Cirka 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det jag har jag verkligen, har varit staff på en engelsk server och kan alla grunder till att vara staff och hur det går till.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Nej

-rep han är född 2011 och jag har bevis på det. Han är lite för ung

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka