Inaktuell Stigsjöqvist | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlsson200

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Antonio

Vad heter du på discord? Carlsson200

Vad är ditt Hex:ID steam:11000016329d2f3

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 1998

Beskriv din dagliga aktivitet. Nästintill Dygnet runt aktivitet framöver

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2021.2025

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/96f6184ca02d1bb972fa57df3a638f89

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Server vakten har till uppgift att kvalitetssäkra servern och skapa hög roleplay, dom övervakar chattar olika objekt människor och även djur in game allt som rör sig helt enkelt, man ska inte ta över scenarion utan endast se till så att riktlinjer följs och spelare rättar sig efter server vakten då den ska ha koll på samtliga regler som gäller. Servervakten ska underlätta och inte skapa mer arbete för servern och alltid sätta servern främst.

Svara på frågor och guida vilsna själar inne på servern allt detta för att vi tillsammans ska ska den bästa möjliga och verklighetstrogna servern där folk kommmer ha otroligt kul och vill återkomma igen och igen.

Tillsammans rättar vi oss efter regler och det gynnar alla i slutändan då servervakten måste va den som alltid främst vet vad den utvecklar och ska kunna förklara ban,kick,tillsägelse utförligt med en god dokumentations förmåga.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill va där det händer och stoppa,underlätta,ställa till rätta problem då jag själv är en problemlösare och vill att jag får den möjligheten då servervakt är nog helt min grej, jag finns även tillgänglig på udda tider som 00-09 10-01 där folkmängden inne på servern inte kanske är så sto.

Däremot är det just då spelare tar tillfälle att lalla till det eller bryta lite extra mot regler och riktlinjer, att vara bakbunden och inte kunna agera är svårt i detta tillfälle då vill jag få möjligheten att direkt agera med antingen med hårdaste medel eller det som anser vara korrekt för just den unika situationen.
Jag är mer är paragraf och lagryttare därför anser jag att server vakt kommer bli helt min grej då jag gillar övervakning och hantering. Samt kontaken med människor i alldra högsta grad.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att utnyttja till exempel övervakningen till en fördel att specca spelare som man precis ska gå in i en situation med för att ge sig själv fördelar eller att meta genom att även ge andra fördelar dom inte ska på ett olovligt sätt genom teleportering.

Eller revive då spelare kanske dött på rimliga sätt och man då väljer att utnyttja sin position på ett sånt sätt att det skadar serverns anseende eller genom detta skapa osämja vilket då kan splittra på grupper i servern eller att det märkbart syns att nån har fått fördelar men inte någon annan, helt enkelt det blir problem om man inte skapar saker på rätt sätt och följer så som det ska vara det kommer underlätta i längden för servern spelare och Community.

Servakten ska under inga omständigheter ägna sig åt sina fördelar hen får ta del av utan spela lika rättvist för andra som mot en själv ta ansvar för sig och andra alltså frihet under ansvar, om jag skulle välja nuvarande postiton eller servervakt så skulle jag vara servervakt alla dagar i veckan är beredd att övergå i arbete från Ma. Jag vill hjälpa till och vara där när ingen annan kan.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka