Accepterad Stigsjöqvist | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlsson200

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Antonio

Vad heter du på discord? Carlsson200

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 1998

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Sett nu flera gånger att ni skickat ut att ni sökt medlemskaps ansvariga

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag vill medla för att undvika tråkigheter och bråk lägga fokusen på problemet istället för att göra det större igenom att prata om oväsentliga saker som inte hör till problematiken från första början. Man måste ju börja någonstans och det är viktigt tror jag att lyssna in på vad människor har för problem här och sträva efter att var och en blir så nöjda som det möjligtvis går att göra.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med respekt och vördnad med tydlig riktning så att man visar att man är seriös och ansvarstagande

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag har spelat här årsvis innan inte tagit steget riktigt att gå in den här rollen men jag känner nu att jag har tid för det dagligen och det i sig kan ju bli en tillgång för er tänkte jag det är tråkigt med folk som vill mycket men inte har tiden till det.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna bas grunderna här inne alla kanske inte blir helt belästa på alla regler vi har här inne eller kanske inte orkar men så länge man vet vad man sysslar med själv och inte går emot reglerna som ni har här ska man nog klara sig bra,

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle ha stort ansvar för dom som verkligen kommer hit och vill spela och det måste tas på största ansvar. Ingen ska helst bli lämnad utanför och heller inte bli utfryst man får ta sig tiden fast man inte kanske orkar eller liknande.

Hur ser din aktivitetet ut? Varje dag.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej trivs här som sagt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka