Nekad Stigmelker04 | Chef-jobb ansökan [Viktor5235]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stigmelker04

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja Lisa

Vad heter du IRL? Melker Berup

Vad heter du på discord? melker2233

Hur gammal är du? 18 snart 19 om mindre än 3 månader

Hur länge har du spelat på Unive? 1 månad

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer kommer utveckla jobbet seriöst till alla anställda beter sig och att jag ska hålla kolla till så dom vet vad korruption och att dom ska inte ta ut pengar pengar från jobbar kassan samt att jag ska hålla koll att inga personal ansvariga ska inte ändra sin lös för då blir dom black listad från jobbet samt unive

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har tidigare erfarenheter inom bilförsäljare där jag har jobbat som innan men också har jag jobbat inom mc försäljare med där jag va anställda inom mc försäljare och inom bil försäljare va jag personal ansvarig

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer försöka vara aktiv hela tiden men ibland måste jag tänka på mitt jobb/ sommarjobb där jag måste försöka tänka på jobbet men också ska jag försöka vara mycket aktiv inom marja lisa lisas med där jag ska försöka ha öppet minst i 10 timmar per dag men när jag är ledig så ska jag försöka ha öppet mera är 10 timmar men försöka ha öppet minst kanske i 15-20 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja/ jag har grov dyslexi så om jag skriver dåligt säg bara till men jag försökte svara/ skriva så bra jag kan

jag har grov dyslexi så döm mig inte/ jag försöker skriva mitt bästa

Senast ändrad:
Tillbaka