Ej Antagen M19 | Chef-jobb ansökan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

M19

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Vanilla Unicorn

Vad heter du i verkligheten? Leon

Vad är ditt användarnamn på discord? m19_0000

Ange ditt födelsedatum: 17 Mars 2009

När fick du medlemskap på Unive? Jag fick min medlem igår efter väntetiden då

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Har en del inom att just kunna vara chef. Det som kommer hjälpa mig är att jag har erfarenheter just hur jag skall gå till väga om det skulle hända något. Sen så är jag inte rädd för att sätta ner foten om någon skulle hända. Sen så har jag inte det svårt att prata med kunder eller personal. Det är väldigt viktigt att kunna det tycker jag så att man inte går runt och knappt vågar prata med personerna som är där.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer är att kunna utveckla jobbet. Ha det aktivt på kvällarna och gärna efter event. Sen så tänker jag att man skall kunna utveckla de så att de blir bra rp nivå ifrån oss från jobbet och att allmänheten skall ha det kul där. Sen så tänker jag även att försöka få det efter skattat och just ha det öppet när det är som mest personer inne. Sen så har jag lite planer hur allt skall gå till väga för just att få den roliga och sociala rpn.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Kommer vara aktiv varje dag så gott som. Och ja jag kommer ha tiden som krävs för att vara chef.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Nekad.

Anledning: Vi har valt att gå vidare med en annan ansökan

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka