Inaktuell Sticky | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blankovby

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? daniel

Ditt discordnamn: blanko14x

Ange ditt födelsedatum 12 September 1999

Varför ska just du bli staff? Att bli staff på unive är ett ansvarsfullt uppdrag som kan leda till att jag får möjlighet att bidra till att skapa en roligare och mer inbjudande spelupplevelse för andra spelare. Som staff kommer jag ha ansvar för att hålla reglerna, bygga en positiv gemenskap och hjälpa till att lösa eventuella problem som kan uppstå. jag är pålitlig, samarbetande och kan hantera svåra situationer på ett professionellt sätt. Jag upfyller alla dessa krav vilket gör att jag kommer göra ett riktigt bra jobb inom staff arbetet då ja kommer specca ganska ofta, vara aktiv på reports och göra allt jag kan för o få den bästa/högsta rp nivån som möjligt. Jag vågar sätta ner foten när det verkligen gäller och ta åtgärder på folk som inte följer reglerna eller inte kan bete sig. Jag har varit staff förut vilket gör att jag är ganska kunnig inom staff arbete.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Sociala rpn inom unive funkar verkligen inte bra då gäng åker runt och skottar utan att prata och ta skottning som sista utväg. Jag vill vara med och delta i staff teamet där vi höjer rp nivån och förbättrar sociala rpn.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Mer åtgärder på spelare som inte kan bete sig eller följa reglerna och ha möten med hela servern där man förklarar sak för sak vad social rp är t.ex.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? När man är staff så ska man ta sin roll på störst allvar där man ser till att allt fungerar bra i servern då man måste ta åtgärder på folk som inte kan bete sig osv. Man kan inte ta undantag ifall en spelare har begått ett regelbrott eller bara för man känner någon viss person. Vi staffs ska vara en förebild till spelare inom servern där vi visar hur det funkar och hur man beter sig i en roleplay server.
Att agera professionellt är det viktigaste inom server då vi ska visa den bästa sidan utav servern där vi hjälper olika spelare i servern och ger dom så bra support som möjligt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? typ 4-5 timmar om dagen

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har varit staff i unive och massa Rust servers där ja har erfarenhet inom commands osv.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka