Antagen Tacki | Ansökan till Staff [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rådgivaren

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
113
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Tacki

Ditt discordnamn: Tacki.

Ange ditt födelsedatum 26 Januari 2007

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff för att jag har varit det flera gånger innan och med det sagt så menar jag att jag är väldigt erfaren och vet vad man ska göra. Jag har inte rpat på ett tag nu fast vill endå komma tillbaks till spelet genom att utföra staff arbete. Jag har väldigt mycket fritid under jullovet vilket betyder att jag kommer att lägga ner mycket tid på att utföra staff arbeten. Vi ska tillsammans skapa en trygg och rolig upplevelse för alla i servern. Jag är väldigt tålmodig och lugn vilket gör så att jag kan hantera situationer utmärkt enligt mig. Jag kommer bidra med att specca extremt mycket då jag har mycket fritid just nu och det vill jag lägga på staff arbete. Jag vill dessutom få bort så mycket fel från servern som möjligt och det kommer jag att lyckas med tillsammans med resterande i staff teamet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det är fortfarande spelare som inte använder sig av voicechanger och det gör så att rpn blir bedrövlig då en 3 åring ska rpa som en man. Och fearrp som vanligt

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tillsammans med staff teamet ska börja påminna servern oftare att använda sig av voicechanger både ig och i dc:n för det verkar som att det inte är så viktigt för staffsen. Fearrpn har alltid varit ett problem i servern och det är omöjligt att få bort det helt. En sak man kan göra är att minska det så mycket som möjligt genom att ge hårdare straff.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt i sin staff roll genom att inte ta rollen för givet man har fått rollen för att hjälpa till servern och inte leka med perms. Man ska däremot vara mogen och bete sig i t.ex. support ärenden och inte bara skrika emot. Man ska kunna vara en förebild för alla spelare i unive och därför måste man bete sig ordentligt och hålla tonen.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Just nu så har jag inget o göra i min fritid förutom att vara ute eller att spela så det finns nästan inget att säga förutom att jag kommer vara aktiv

Hur länge har du spelat på Unive? 3-4 år fast fixade ny discord förra året

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit helper 4-5 gånger innan

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba inom alla områden utan problem.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka