Accepterad stetsonbryl | Medlem ansökning [Dralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

stetsonbryl

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198145281563/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Stetsonbryl#5168

Vad är ditt födelsedatum? 25 November 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stefan Krüger och är 20 år gammal. Stefan är en kille från Mellansverige som genom uppväxten haft lite svårt med att skaffa sig vänner. Han är trots detta en glad kille som gör det mesta för att hålla huvudet högt, även i pressade situationer. Stefan är färdigutbildad medieproducent och är duktig på att berätta historier, både kommersiellt och fiktivt. Han är dock inte säker på vilket som kommer bli hans nästa steg i livet. Han är öppen för det mesta och han lär sig väldigt snabbt.

Stefan är en fanatisk Brynäs-supporter och följer alla deras matcher. Detta intresse har utvecklat ett entusiastiskt karaktärsdrag hos honom som gör att han alltid kommer ge 110% för allt han brinner för. Han är även intresserad av snöskotrar och skoterkörning, och det har gett honom grunderna för bilmeck och motorpill.
Stefan är också väldigt musikalisk och sjunger gärna, han är också hyfsad på gitarr och lirar gärna en låt eller två.

Stefan ser på sig själv som en mainstream snubbe som gärna tar ett par extra steg för lite extra beröm och uppmärksamhet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag hoppas kunna bidra med mina tidigare erfarenheter inom teater och lajvande. Jag har ingen tidigare erfarenhet av FiveM-rollspel utöver att ha tittat på det på twitch. Det känns dock som en fantastisk möjlighet att få rollspela igen då jag haft svårt att hitta bordsrollspelskampanjer som passat mig och de flesta IRL-grejer blivit inställda senaste året.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verkar som en aktiv server med ett seriöst rollspel och en mogen ton. Jag finner mig väldigt lätt i den sitsen det känns som att Unive visar på.

Hur hittade du Unive? Tre vänner spelar där, en av dem streamar regelbundet från servern (Skip_02).

Vad har du för mål med ditt rollspel? Utveckla mitt rollspel och skådespeleri. Samt utveckla min karaktär som jag skapar för det här rollspelet. Jag känner att det är ett väldigt spännande koncept att göra grejen i GTA.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill uppleva svenskt rollspel framför datorn. Servern känns otroligt seriös och har väldigt stränga regler emot att gå OOC på servern. Mitt mål för min karaktär är att få ett förtroende från andra karaktärer om att mitt RP är trovärdigt och bra. Samt att utveckla relationer till andra karaktärer.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Din whitelist ansökan har godkänts Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka