Nekad Stepsis | Ban överklagan (Johanzzon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stepsis

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199092018804/

Ditt Hex-ID: 110000143752e74

Vad är din discord tagg? !www.stepsis.com#4321

Vem var det som bannade dig? Ingen aning

Hur lång tid var din ban? Antagligen permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står ingenting

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag sa att jag kunde swisha för att bli unbannad på servern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag fråga om jag kunde swisha för att bli unbannad och sen sa dem att dem skulle banna mej och jag sa okej

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var helt rätt jag hade gjort samma sak

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag satt och lalldade runt på massa serverar men försöker nu att ta det mer serriöst

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte vart en idiot mot andra som försökte ha de kul

Har du lärt dig någonting efter din ban? att det blir jobbigare i framtiden

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Nekad

Det är inte okej nån stans att tro att man kan köpa bort en ban på servern samt köpa något av någon alls på servern.

Dem ända man ska köpa av är donations ansvariga.

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka