Accepterad Gorwindo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gorwindo

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MULGRAH/

Ditt Hex-ID: steam:110000131fefe8f

Vad är din discord tagg? mulgrah

Vem var det som bannade dig? ade.m.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-26 161657.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde telefonen när jag var medvetslös

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev medvetslös pga att jag inte kunde försvara mej för att laptoppen är buggad så rutan inte kan försvinna. den var ivägen osen blev jag bara skjuten. sen blev jag arg och reloggade så rutan skulle försvinna och jag visste hur dålig sjukvården var så jag skulle ringa dit för att få deras uppmärksamhet och sedan skicka min plats

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var rätt att banna mej men jag tycker att fyra dagar är alldeles för länge, ksk 1-2 timamr hade vart lagom.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare och det har jag lärt mej av

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte ringa när jag var medvetslös

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag förstår att jag har gjort fel och det kommer inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja och jag respekterar proccessen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka