StephanieLarsson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Ange ditt födelsedatum: 28 Juni 1993
Vad heter du på discord? Stephanie#9197
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 50
Hur aktiv kommer du att vara? Varit inne sen jag kom hit till denna fiveM
Vad heter du? Stephanie larsson
Hur gammal är du? 28
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja
Varför vill du bli polis? Jag vill hjälpa människor och tycker om att vara snäll och bestämd på samma gång!
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att vara mogen som polis, förebygga och förhindra brott.
Vad vet du om yrket i helhet? Man håller i ordning på trafik, lagar och regler. Oftast är det polisen människor kommer till för att fråga något och då ska man kunna svara på det så gott man kan.
Har du några tidigare erfarenheter? Nej men jag har jobbat som läkare
Hur är du som person? Jag är mogen, flexibel och engagerad i att lära mig nya saker och är bra på att kunna ta kritik.
Är det något vi bör veta om dig? Jag vill utvecklas inom polisen och möjligtvis försöka bli lite ansvarig.
Vad heter du på discord? Stephanie#9197
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 50
Hur aktiv kommer du att vara? Varit inne sen jag kom hit till denna fiveM
Vad heter du? Stephanie larsson
Hur gammal är du? 28
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja
Varför vill du bli polis? Jag vill hjälpa människor och tycker om att vara snäll och bestämd på samma gång!
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att vara mogen som polis, förebygga och förhindra brott.
Vad vet du om yrket i helhet? Man håller i ordning på trafik, lagar och regler. Oftast är det polisen människor kommer till för att fråga något och då ska man kunna svara på det så gott man kan.
Har du några tidigare erfarenheter? Nej men jag har jobbat som läkare
Hur är du som person? Jag är mogen, flexibel och engagerad i att lära mig nya saker och är bra på att kunna ta kritik.
Är det något vi bör veta om dig? Jag vill utvecklas inom polisen och möjligtvis försöka bli lite ansvarig.