Nekad StephanieLarsson | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

StephanieLarsson

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/hjertros/

Vad är ditt namn i verkligheten? Stephanie Stoltz

Vad är ditt discord namn? Stephanie#9197

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 1993

Berätta om din karaktär. Kvinna på 28 år kommer från Sverige och bott i sverige hela mitt liv. Tills jag flyttade till Los Santos, här har jag bott i 2 år nu. Förtillfället jobbar jag som reporter men vill ansöka om ett annat jobb så småningom och se efter mina jobb möjligheter. Mina intressen är kläder,bilar och hjälpa människor. Samt hamburgare är ett av det godaste som finns så mat går väl in som intresse med. Jag tar dagen lite som det kommer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill utveckla mitt rp samt att detta kommer att bli min första gång då jag faktiskt söker om medlemskap. Det kommer bli intressant och roligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Verkar vara en bra server, många spelare. Vilket är positivt eftersom att de innebär mer rp. Det var det som gjorde att jag började spela här.

Hur hittade du Unive? Sökte via internet

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt då jag gillar att spela spel och framför allt att bara rpa är. Rpa på ett sätt där man behandlar människor på samma sätt som man själv vill bli behandlad. Sen förstår jag om människor har en viss karaktär.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Följa reglerna på servern. Bidra med bra rp, vara aktiv på discord och även ingame. Vara med i utvecklingen i spelet.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka