Accepterad njfyjtyjtyf | Medlem ansökning [.palmen.] [eric_cool]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noah 123

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? noah

Vad är ditt discord namn? noah_14071

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2013

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: noah karlson 26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, trevlig och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Noah är född i Sverige och har bott här hela sitt liv. Tillsammans med sin familj där han särskilt gillar att vara i garaget med pappa. Redan som liten har han alltid varit intresserad av att skruva med saker, speciellt bilar. Han älskar att förstå saker, och det är roligt att fixa saker som gått sönder. När han går i skolan tycker han mest att det är roligt med teknik och andra praktiska ämnen. Han tycker att han inte kan sitta still och bara läsa utan vill hellre vara kreativ med händerna. När han är stor vill han jobba mekaniker, gärna på Mekonomen. Det verkar som ett kul jobb där man får mecka med bilar och hjälpa folk. Planer för framtids Noah tänkt gå fordon på gymnasiet. Han tror att det är en bra inväg till att bli mekaniker. När han är vuxen vill han flytta till Unive Staden som är en stor och livlig stad där det finns många möjligheter. Han hoppas att han kan få ett jobb på en verkstad där och kanske starta på egen sikt fram i tiden. Noah gillar att tänka på att bo i en ny stad och träffa nya människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det skulle passa mig utmärkt, eftersom jag uppskattar ett realistiskt och engagerat spel där jag ska försöka verkligen leva mig in i min karaktär och samtidigt erbjuda andra spelare en rolig och minnesvärd tid.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? min karaktär kan välja att bli gripen av polisen i ett väl utfört gripande istället för att alltid försöka slippa undan eller skjuta sig ur situationen

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det va för jag inte viste om reglerna men nu vet jag jag lärde mig och va respekt ful

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, ,COPBAIT ,NLR ,Social RP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det vill jag inte

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka