Nekad Stenen Malmo | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stenen🙀

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198346779034/

Ditt Hex-ID: steam:11000011709b99a

Vad är din discord tagg? Stnen.

Vem var det som bannade dig? eminswe

Bild på banmeddelande: unavel.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För ja gjorde ett regel brott på servern och det är inte okej för huvud taget. Det är inte staffsen fel att ja blir bannad de är mitt fel för ja gjorde fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på sjukhuset och skulle söka jobb och då var det en tjej som fråga om nån jobba där och då sa jag ”Ja jag gör det” sen skrev jag /me mun mot mun, det var väldigt dumt av mig och det kommer inte ske igen jag tyckte att det skulle vara ett roligt skämt men i efterhand tycker jag att det är omoget och respektlöst

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var absolut inte felaktigt eftersom att ja gjorde fel, jag skulle bara göra rätt av mig istället för att hålla på och skriva /me mun mot mun jag skulle kunna hjälpa henne att hitta en sjukvårdare istället för att vara omogen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för vdm och lall innan fast jag har inte blivit bannad så mycket på sistone då jag börjat spelat seriöst.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara säga att ja inte jobbade där och hjälpt henne att hitta sjuk vårdare, jag skulle även bara strunta i att skriva massa konstiga saker i /me det var fel av mig!

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig av min ban jag kommer absolut inte göra om det jag gjorde för att det var respektlöst och jag var dum efterssom jag gjorde det jag gjorde och jag kommer inte göra om det igen efterssom jag har lärt mig konsekvenserna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Personen som blev utsatt tyckte uppenbarligen inte att det var roligt. Vi ser allvarligt på dessa typer av regelbrott. Du kommer få sitta av ett tag till på din ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka