Nekad Stenen🙀 | Ban Överklagan [toris]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stenen🙀

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
5
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198346779034/

Ditt Hex-ID: steam:110000151e8620f

Vad Àr din discord tagg? .stenen.

Vem var det som bannade dig? elias

Bild pÄ banmeddelande: SkÀrmbild 2026-01-30 160815.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? jag körde över en grabb vilket var dumt.

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. jag Äkte runt i min taxi och en person hÄllde pÄ att krocka in i mig om och om igen typ 10 gÄnger jag behövde ta ut nya bilar hela tiden eftersom att han krockade in i mig sÄ mÄnga gÄnger och tillslut tröttnade jag och vart skit sur och började göra samma sak tillbaka vilket var dumt i slutÀndan men jag tÀnkte inte efter dÄ.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en giltig ban eftersom att jag gjorde fel och körde över honom

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för vdm innan men det var nÀr jag var icke medlem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle bara tagit klipp och hoppat support istÀllet för att ge tillbaka

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? ja det har jag jag kommer att hoppa support framöver och ta klipp nÀr nÄgon gör fel

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstÄr jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka