Accepterad Stenen🙀 | Ban Överklagan [320]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stenen🙀

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
5
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198346779034/

Ditt Hex-ID: steam:11000011709b99a

Vad Àr din discord tagg? Stnen.

Vem var det som bannade dig? watchsixpack

Bild pÄ banmeddelande: SkÀrmbild 2025-06-24 214852.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? jag körde över folk inne pÄ sjukhuset vilket var det dummaste jag nÄgon sin gjort. Jag Ängrar det grovt och förstÄr absolut om jag inte skulle fÄ unban för att det Àr bÄde lalligt och förstör för andras spel glÀdje jag ber om ursÀkt för att jag gjorde som jag gjorde. det var bÄde dumt och lalligt och det kommer inte hÀnde nÄgonsin igen.

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. jag körde min bil till sjukhuset och körde över en person och det var vÀldigt dumt jag Ängrar det grovt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban jag gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för power gaming och lall och vdm innan men jag har slutat lallat nu och börjat förbÀttra min rp jag Ängrar det jag gjorde nu grovt och det kommer inte hÀnda igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte kört över personen det var vÀldigt dumt av mig

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? ja det har jag jag kommer aldrig köra över nÄgon igen.

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka