Accepterad Stefan22 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stefan22

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
2
Användarnamn: Stefan22

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Resturang chef

Vad heter du IRL? Hugo

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 389

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag vill förbetra rpn på server. Med att man ska köpa mat på resturanger. Jag kommer också se till att det kommer vara aktiv personal och bra personal. Jag kommer också göra så att personalen har roligt på jobbet och ha nöjda kunder. Jag vet också hur man driver ett företag och hantera ekonomin.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på resturanger i andra städer och varit chef.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter stefan larsson. Han hadde en bra upväxt med sin brorsa och var intreserad av motorcross. Han och hans brorsa åkte runt och tävlade med sinn pappa i sverige. Det bästa stefan visste var att meka med crossen i garaget. Han kunde meka i flera timmar med crossen. Där började stefans intresse om motorer och bilar. När stefan hade fylt 18 fick han en anstälning på en värkstad. Han jobbade på bra och hade bra lön. Efter ett tag trötnade han på att meka varje dag så han ville tästa något nytt. Han tyckte att kock skulle vara ett roligt jobb. Stefan gick på en kockutbildning när han var klar med utbildningen så sökte han jobb på en resturang. Han fick jobbet och blev snabbt omtyckt. Stefan och hans brorsa har en bra kontakt och gillar att hitta på saker tillsamans. Stefan är en pratglad mäniska som har lätt för sigg att skaffa nya vänner.

Hur ofta kommer du vara inne? Mer en 4 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja

Vidare till intervju!
Intervju sker under kategorin ”Ansök till chef/Jobb Anställd” i discord. Du väntar bara i väntrummet som finns i samma kategori så drar en Jobb ansvarig in dig i ett Intervju rum.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka