Stefan | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stefan

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
2
Användarnamn: Stefan

Hur gammal är du? 16

Vad heter du? Johannes

Vad heter du på discord? Stefan#4984

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Under sommarlovet, Lite olika med specifika tider men 3-8 timmar och mycket senare på kvällen och natten. Annars när skolan börjar, 17-23. Helger, Beror lite på ifall jag ska göra något på dagen men ifall jag inte ska göra något så typ 12-04 med pauser då och då.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag hade försökt så bra jag kan för att för bättra rp på servern och det finns flera saker som jag kommer göra för att försöka förbättra den. Jag hade jobbat på ingame och i discord för att kunna hjälpa så många som möjligt. För att förbättra rp på servern är det viktigt att spelarna kan få hjälp snabbt och att vi i staff-teamet kan besvara spelarnas frågor och lösa deras problem som uppstår på servern. Jag hade försökt ta så många whitelist ansökningar så folk tycker att Multistaden är en bra server och vill fortsätta att spela här och ifall det är whitelist kommer det kanske sattsa mer på servern. Ifall det uppstår en diskution och jag är den staffen som ska vara med och lösa diskutionen så tycker jag att det är viktigt att jag lyssnar på båda partierna så alla känner sig rättvisa behandlade och att jag är helt neutral vilket är väldigt viktigt. Jag hade tagit åt mig kritik bra för att jag stävar efter att bli så bra staff som det bara går.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har varit support här på Multistaden där jag har fått massor med erfarenheter hur jag ska jobba som staff och vad som är viktigt att tänka på när man jobbar med serverns spelare och när man har som uppgift att skapa en så bra spelupplevelse som möjligt för spelarna. Jag har också varit med tidigare och försökt starta upp egna community med det har inte blivit något av det.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag skulle säga att jag har massor med erfarenheter om hur man ska jobba som staff och jag har lärt mig hur man löser problem som ofta uppstår när man är staff. Jag har också lärt mig hur viktigt det är att lyssna på båda partierna och att man är neutral. Under tiden jag har varit staff tidigare har jag fått kritik vilket jag själv tycker att jag har arbetat med och blivit bättre. Jag har också lärt mig under tiden jag har varit staff att det är viktigt att kolla innan man t.ex revivar någon för att det har uppståt flera klagomål att stafffs revivar utan att kolla vad som har hänt så vissa scenarion har förstörts p.g.a det. Jag har också erfarenheter om rp. Jag har 1050 timmar och har rp:at som både illigalt och legalt och det kan vara bra när man är staff.

Vad kan du om skripts? Jag är inte kunnig inom skripts osv.

Varför vill du bli staff? Jag vill bli staff för att jag hade tyckt att det var roligt att få samarbeta med staff-teamet och skapa en så bra spelupplevelse som möjligt för spelarna. Jag var somsagt support här på Multistaden tidigare och saknar det väldigt mycket. Jag tycker det är väldigt roligt att jobba med spelarna och få lösa deras problem och svara på deras frågor. Jag hade tyckt att få se hur servern utvecklats och kunna göra skillnad själv. Multistaden har en väldigt bra spelarbas vilket gör att man får mer jobb vilket är roligt. Det finns också folk som är nya till rp och det är roligt att få lära dem vad man får och inte får när det kommer till att rp:a.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja

Ser inte så mycket av dig varken in-game eller på dcn tyvärr ;(

Ser inte så mycket av dig varken in-game eller på dcn tyvärr ;(
Har försökt svara på folk i discorden men kan ju inte ta support ärenden. Har inte hittat så många trollare ingame men har kickat kanske 5-10 st. Lovar att du kommer se en stor förbättring ifall jag blir staff och kan ta support ärenden samt hjälpa folk mer ingame.

Väldigt bra ansökan, du förklarar i flera steg och ger flertal exempel!

Från min sida så finns inga klagomål vad gäller den skriftliga ansökan!

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

Riktigt snygg ansökan, Man ser verkligen att du lagt ner tid på den :)
Mvh, Edde

Nekad. pgn jag har inte sätt dig på serven på piss länge

Tillbaka