Nekad STATTIN | Medlem ansökning [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

STATTIN

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198803064535/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Statitn

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2007

Berätta om din karaktär. på denna server vill jag att min karaktär ska få ett stort namn mellan gängen och allmänheten. jag vill få mycket kontakter av vanliga folk utanför gäng och med folk som är med i gäng så att dom börjar tycka om min karaktär som person och kanske börja köpa saker av dom och få mycket respekt av dom. min karaktär favorit sak är att köra bil och vara med nya folk på bilträffar och min karaktär gillar volvo och bmw som favorit märke. min karaktär ser ut såhär han har inget han han är flint skallig. en svart och vit keps med vita detaljer på. karaktären har vita handskar och vita skor med ett par svarta baggy byxor typ. min gubbe har också en svart bandana som mask med vita detaljer på och en svart tröja på sig. karaktären är lite mörk i huden. min karaktär är 21 år gammal och heter Rikard Larsson.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bidra till bättre RP. vill ha jobb. vill kunna skriva i /tvt. jag vill också vara medlem i en server där RP nivån är bra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är många spelare, bra RP. inga moddare och aktiva staffs som gör ett bra jobb.

Hur hittade du Unive? jag letade efter en bra och då hittade jag unive som verkade intressant och jag gick in på den

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill att min karaktär uppfylla sina drömmar i denna stad och vara glad. samt att min karaktär ska skaffa vänner och ha det bra i denna stad

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att RPA bra. skaffa jobb. inte snacka ooc ingame. få så lite ban som möjligt och RPA för att det är roligt och inte för pengarna och makten.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, inte just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka