Nekad Julegr0t | Medlem ansökning [Casper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Julegr0t

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mathias sande sætre

Vad är ditt discord namn? TK-julegr0t

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: patrick olsen alder 27

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? kriminell, lowkey, smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag har lust att börja med att försöka bli känd i staden, också försöka skaffa vänner och också försöka få mig in i den kriminella världen och hålla mig lågprofil med polisen och inte vara en skingring av polisen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan erbjuda bra rp med bra scenarier och ett bra rp-spel från min sida

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag har tolkat frågan rätt handlar det om fair play. Att man spelar utifrån vad karaktären gör och skapar ett roligt scenario. Inte bara tänker på att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nei

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? metagaming är när man använder information man har fått utanför karaktären, till exempel genom discord och folk som streamarpowergaming är att man inte ger motståndaren en chans. Om man går 10 mot 1 i slagsmål så ger man inte motståndaren en chans att spela tillbaka på scenariot, eller om du cyklar och har polisen efter dig, och du kör bara på små gator som polisens bilar inte passar in i, som du är medveten om, ger du inte dem en chans.. på twitch osv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har dyslexi så jag har svårt med felstavning, jag ber om ursäkt för det, hoppas det går bra.

Nekad.
Anledning:
Du är inte med i Unive's Discord Server. Om du vill ansöka igen måste du vara i Unive's Discord!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka