Accepterad Statex | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Statex

Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199043505841/

Ditt Hex-ID: 11000014090eeb1

Vad är din discord tagg? statex_#3626

Vem var det som bannade dig? Melle

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? säger upp sig utan scenario samt inom 2 veckor

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag sa bytte jobb innan 2 veckor och jag visste om att det inte hade gott två veckor med jag trodde det gjorde det. sedan bytte jag jobb utan cenario men det har jag anledning för.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag jobbade på securitas och jag ville istället jobba på sjukvården så jag tog intervju där. men jag glömde totalt helt bort att jag inte jobbade där i 2 veckor och att jag inte gjorde ett cenario där jag slutade. jag ber om ursäkt och jag ska se till att jag inte gör om detta och lär mig av detta misstag. jag ska inte göra om det och jag lovar det! jag borde ha förstått själv att vänta och först göra ett cenario också att jobba kvar där i två veckor. jag ber om ursäkt Melle och jag gör inte om det, det var fel av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel och jag förstår att jag inte kan göra så här, jag har tagit lära av min bann nu och jag förstår djupt att detta inte var okej. jag förlåter melle för att jag gjorde så här och jag kommer inte göra om det igen. förlåt

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag var krim en gång väldigt lång tid bak en gång och då fanns/finns det en regel som hette att inte hetsa i ooc. det gjorde jag och då skrev jag "sluta bråka och slåss!" det var ett cenario då det var 5 pers vid methet. då var det grov slags mål och då skrev jag mycket i ooc att dem skulle sluta. men då kom det en bann att jag hetsa i ooc. den andra bannen var att jag körde från ett hål vid torget med en motor cykel i hög fart då bromsarna var dåliga och jag kunde inte bromsa med den så råkade jag åka rakt ur ett hål från en bro. jag kan visa vilken bro och exakta positionen. 3 var att jag streamsnipa cosmo för över ett 1 år

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag skulle gjort annorlunda redan från början och jag skulle aldrig gjort så här mot servern, jag vet själv att jag bröt en regler eller två. men jag var så taggad att ta intervju så jag glömde nästan bort två veckors regeln och att jag måste göra ett scenario när jag slutar. jag vet om att jag kunde gjort det rätta men jag glömde bort helt. förlåt melle gör inte om detta och jag har tagit lära av detta och de lovar jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja till 100% jag vet om att jag kunde göra annorlunda bara att när det hände så var jag rätt glömsk. jag vet om att jag kunde gjort annorlunda. förlåt melle och jag gör inte om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag försåt

Senast ändrad:
Tänk på reglerna tills nästa gång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka