Nekad Statex | Ansökan till Servervakt [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Statex

Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? Statex_

Vad är ditt Hex:ID steam: 11000014090eeb1

Ange ditt födelsedatum 29 April 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är en väldigt aktiv person när det kommer till spel och aktiviteter vid datorn, jag kommer alltid hem och sätter mig och pratar med vänner eller gibbar, eftersom det är de jag gillar mest att göra. Jag är en väldigt glad person om dagarna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan 05-16, men har även varit medlem tidigare ggr.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) (Jag vet inte om jag har varit blacklistad, så mitt svar vet inte) Jag kunde inte bifoga en bild här så jag bifogar en bild som kommentar.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Min uppgift som server vakt är enkel, jag kan kicka personer som gör servern sämre, exempelvis lall. Min uppgift är att se till så att jag kan bära ett ansvar över servern. Jag ska kunna reglerna och kunna kicka folk i rätt läge och inte abusa. En server vakt ska aldrig leta eller undersöka problem, utan min uppgift ät att kicka den eller dom som inte beter sig och förstör servern i min omgivning, alltså att jag ska rpa som vanligt men kan och ska kicka folk runt om mig som inte följer regler. Det är också viktigt att man tänker sig för innan man gör åter gärder på en person, exempelvis kan vara att man verkligen kollar om personen gör fel eller man kan verkligen ser till så att man inte sparkar ut fel person ur servern. Det är bättre att det tar längre tid att göra rätt och hitta rätt än att göra snabbt och lätt kan göra fel. Att göra fel kan både skapa problem för en själv och för den som blir sparkad ur servern!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli server vakt för att kunna utveckla serverns rp. Det förekommer lall och dumheter varje dag och det mesta av allt lall gör ingen åt. Jag såklart kan inte göra något åt allt lall men kan minska på det, och det är exakt det jag vill. Att kunna kicka dem som inte beter sig runt om mig.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är som att använda sina möjligheter som en server vakt eller staff på ett sätt som underlättar dig, exempel på abuse är att när man kanske blir rånad men för att göra det lättare och undvika denna rånare så kickar man hen.

Nekad.

Anledning: Du blev bannad senaste 2024-05-23. Du får inte ha blivit bannad under de senaste 30 dagarna.

Du får ansöka igen 2024-06-23.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka