Ej Antagen harjutsalo | Ansökan till Servervakt (Androseli)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

harjutsalo

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
86
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad heter du på discord? Harjutsalo

Vad är ditt Hex:ID steam:110000101919361

Ange ditt födelsedatum 27 Oktober 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. är aktiv de flesta timmarna om dan, brukar oftast spela på kvällarna. Men dagliga aktiviteten är 15-18 och 20.00-04 oftast

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 27 september 2024

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/games/gta-v/clips/lvhOzdIiTRFipCc8b?invite=cr-MSxaNGMsMjY4NzUxMzIx&v=0

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en server vakt ser till att alla följer regler och håller en bra rp nivå. en servervakt kan kicka och banlysa andra spelare om dem inte håller en hög rp nivå. det är som en bar vakt skulle man kunna säga.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att vill höja upp rp nivån på servern för att ibland blir det för lågt. jag vill bli server vakt då jag redan varit med i unive i över ett år och vill testa något nytt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är fast att jag jobbar på mekonomen och säljer billigare lagning genom svart. alltså tar pengarna till mig själv. Abuse menas med att jag eller nån annan skickar ut oskyldiga spelare som bidrar med hög rp och inte gör något fel.

Nekad.

Anledning: Du blev bannad 2025-11-14

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka