Startklar36
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel
Vad är ditt discord namn? startklar36
Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2000
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sven Dahlström
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ordentlig, Karriärs inriktad & Målmedveten
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Tränat mycket och gått polis högskolan. Framtidsplan: bli polis och jobba hårt för staden
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att vara polis och göra det med hög säkerhet och ordentlighet
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att dom andra också ska ha kul att det viktigaste inte är att bara själv ha kul och vinna utan man ska följa senariot som rollspel
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det är första gången
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait & Fearrp
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer spela seriöst och tycker att det är kul att spela för att ha kul.
Vad är ditt discord namn? startklar36
Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2000
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sven Dahlström
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ordentlig, Karriärs inriktad & Målmedveten
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Tränat mycket och gått polis högskolan. Framtidsplan: bli polis och jobba hårt för staden
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att vara polis och göra det med hög säkerhet och ordentlighet
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att dom andra också ska ha kul att det viktigaste inte är att bara själv ha kul och vinna utan man ska följa senariot som rollspel
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det är första gången
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait & Fearrp
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer spela seriöst och tycker att det är kul att spela för att ha kul.