Accepterad BlackMamba | Medlem ansökning [Isakk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BlackMamba

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? xxjmracingxx

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jonte mode 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? aktiv social drivande

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: ung med mycket energi som hade en jätte bra relation med sin familj samt hade/har ett väldigt stort motor intresse och vill lära mig nya saker hela tiden samt e väldigt framåt. min framtidsplan e o hjälpa andra, sen försöka ha ett mål om att bli rik, sen vill jag sträva efter ha ett eget företag o ett fint hus med fina bilar, vill jobba som mekaniker till en början, och vill ha många vänner/kontakter

Vad kan du bidra med till serverns RP? att dela med mig till administratörerna om ideer osv, stötta om de skulle behövas hjälp med servern, samt att vara uppmärksam så folk sköter sig o informera admin om de skulle vara något direkt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de innebär att jag agerar på ett sätt som gynnar den andra partens berättelse eller mål, även om det kanske inte är det mest fördelaktiga för min egna karaktär i stunden

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Respekt mot andra och rasism o nazism samt sunt förnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag e aktiv ofta och har de roligt, o skapa äventyr med spelarna in game o ha de riktigt roligt, o e ute efter en mer seriös server o de verkar denna verkligen vara hoppas verkligen på de bästa nu för skulle varit super super kul o får börja spela på er server.

Senast ändrad:
Hej!

Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.

Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Sen vill jag att du utvecklar följande:

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär - Utveckla din text

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!

Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.

Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Sen vill jag att du utvecklar följande:

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär - Utveckla din text

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
hej, jag har gått med i discord hade missat de helt, och har redigerat lite i texten i frågan bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka