Nekad stars911 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

stars911

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ludvig

Vad är ditt discord namn? krossargnaget/DIF!!

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Råger Dahl och är en roligt och intensiv människa han har nyligen flyttat från staden Nolife och har vill starta en ny karriär här i univestaden. Råger har haft det ganska tufft i livet med kompisar som har gått bakom hans rygg till Råger fiender och därför har han lite svårt att öppna upp sig för andra men om han hittar den rätta så kan det hända. Råger är ganska känslor kall och kan behärska sina känslor så det inte går överstyr i vissa situationer. Råger har också alltid spelat fotboll och gör det än idag hans favorit lag är djurgården och real Madrid. Råger framtidsplaner är att hitta roliga mänsikort man kan ha roligt med. Råger har varit väldigt aktiv i den kriminella värden i sina andra städer så han kanske efter ett tag också kolla in gängen i staden. Råger är nu på flygplatsen och tittar efter nästa flyg in i staden så hoppas han får en biljett :)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion för båda parterna som man kommer sent glömma och ha en rolig kväll för alla på servern. jag kommer göra så att alla kommer skratta bakom skärmen eftersom det kommer bli så roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska alltså spela så att om man är kriminell så kan det bli roligt för till exemplet polisen så att det har en chans att ta en.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Rdm är när man dödar något utan något bakliggande scenario alltså utan någon andledning och vdm är när man gör det fast med ett fordon. Meta är när du har någon ooc infortmation ingame som tillexemplt om din kompis säger vart han är i dc så får du inte ta det ig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på några servrar innan men har varit på nolife sen den öppna.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag ser framemot att få göra roliga secanrion här!

Nekad.
Anledning:
Bara en ansökan varje dygn

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka