Nekad kalle anka1 | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalle anka1

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilner

Vad är ditt discord namn? pingvinen

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Roger Svinrum född 1983

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? inpulsiv, kännslig, hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Råger Svinrum föddes i den lilla byn Grismyra, belägen i utkanten av ett övergivet kärr där dimman aldrig riktigt lättar. Han växte upp i en excentrisk familj känd för sin okonventionella livsstil och sitt märkliga efternamn – något som ofta gjorde honom till måltavla för andras skratt under uppväxten. Fadern var en pensionerad trubadur med passion för glaskonst, medan modern försörjde sig genom att sälja växtelixir till förbipasserande vandrare.

Redan som ung visade Råger en förmåga att tänka annorlunda. Istället för att leka med andra barn i byn, tillbringade han timmar i familjens skrotlada där han byggde märkliga maskiner av rostiga delar och gamla verktyg. Han hade en naturlig fallenhet för teknik och logik, men också en djup fascination för det övernaturliga – något han ärvt från sin moster, som påstod sig kunna tala med andar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har lätt för att leva mig in i olika karaktärer och agera alltid enligt sitvationen jag gillar att hålla mig till min roll och bygga en trovärdig bäretelse

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" kan betyda att man medvetet gör drag eller val som gynnar motståndaren, t.ex.:

Man gör ett strategiskt misstag som gör det lättare för motståndaren att vinna.

Man kanske redan vet att man inte kan vinna, och väljer att hjälpa en annan spelare snarare än att låta någon annan vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag vet tyvärr inte om jag har men jag tror att jag inte har det jag lär mig att jag inte ska göra det igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Inget rasistiskt eller nazistiskt språk , visa respect, hot. metagaming.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag vill gärna lyfta fram att jag är en person som snabbt sätter mig in i nya system och arbetsmiljöer. Jag har lätt för att samarbeta, men är också självgående och ansvarstagande. Tidigare erfarenheter har lärt mig att vara flexibel, lyhörd och lösningsorienterad – egenskaper som jag tror skulle vara värdefulla i den här rollen

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

n
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
fixat hoppas du kikar snabbt

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.
Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka