Accepterad staken | Ban Överklagan [ hyz0 ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

keung22

Icke Medlem
Meddelanden
439
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199464986602/home

Ditt Hex-ID: 110000159b037ea

Vad är din discord tagg? staken22

Vem var det som bannade dig? Hyzo

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-25 132249.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja jag valde att powergamea och det är väldigt fel jag vet att man ska rpa på skador. Jag har spelat på servern ett jävla tag men endån valde jag att jag skulle powergamea. Det ska aldrig hända igen eftersom att nu vet jag exakt alla reglerna om dsync och hur mycket man behöver rpa på skador. Varför jag också var lite slarvig var för att jag precis hade vart i en skottlossning och skulle hämta mina grabbar och då är man ju rädd att bli skjuten så då blir man slarvig med att rpa på skador. Då jag körde in i en sten väldigt hårt utan att rpa på skador. Men efter de så dsyncade jag in i 1 ele 2 bilar men de va dsync så jag trodde ej att man behövde rpa på de skadorna för de va de jag hade hört men nu vet jag de för jag har läst på reglerna en extra gång.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja som sagt jag hade vart i en skottlossning där mina grabbar dog men jag levde sen ville jag hämta de sen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var absolut fel det var mitt fel att jag inte hade läst på om dsync regeln en extra gång. Sen att jag inte rpade på skador även att jag e stressad ska men endån rpa på skador. Men jag rpade inte på de så jag fick en ban jag har lärt mig mitt straff det ska inte hända igen ber om ursäkt för de. Det kommer aldrig hända igen för jag har läst på mig reglerna och jag fick konsekvenser för de.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. suntförnuft fail rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat läsa på reglerna om powergaming och dsyncs osv. Men jag hade ju hört att man inte skulle rpa på dsyncs men det var slarvigt att inte läsa på det innan. Sen hade jag skitit i att hämta mina grabbar så jag hade upplevt den stressen att inte behöva rpa på skador för då tänker man inte på att rpa på skador för man är rädd för att bli skjuten men ska aldrig hända igen för nu kan jag reglerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har absolut lärt mig någonting efter min ban och det är att man alltid ska rpa på skador även vilket tillfälle det är. Men ska också rpa på dsync och allt det där vet jag nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka