Nekad Clarkolofsson | Ban Överklagan - William07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.miloooz

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
59
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Allt1s/

Ditt Hex-ID: steam:11000013751efa8

Vad är din discord tagg? .miloooz

Vem var det som bannade dig? .william07.

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20251203211104334.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte Rpa på skador

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag jagade en kille med min polis bil och nudda hans bil så min bil gick sönder jag rpa inte på skador men tog spawnmenu till stationen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en inte en felaktig ban jag rpa inte på skador det skulle jag ha gjort för en bättre rp men jag blev väldigt förvånad när det stog att jag använde spawnmenu för att hämta bilar då jag använde spawnmenu för att jag skulle stänga av mitt spel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. för att jag har sagt n-ordet och jag har lärt mig att man inte ska låta ens riktiga dag påvärka sin rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? oklart

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig hur viktigt det är att rpa på skador

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka