Nekad staken | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

keung22

Icke Medlem
Meddelanden
439
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199464986602/home

Ditt Hex-ID: 110000159b037ea

Vad är din discord tagg? staken22

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev först bannad för fear rp. Sen efter jag var bannad för fear rp vart jag bannad för skapar problem på kvällarna. Jag förstår absolut att jag blev bannad för fear rp det var fel av mig. Jag kan berätta hur de va. Vi kan börja med att 1 bil jagar mig jag kör mot torget så jag kan köra t sandy alltså köra via motorvägen. Men på bron så var det något buggat så jag krockar in i något som inte finns. Så jag antog att de var bugg. Jag får blackscreen så jag ej ser ngt. Jag hör att han som riktar på mig säger ut ur bilen. Så jag vet ej var han är så då hoppar jag ut och skjuter han och det var helt cp av mig. Så när han skrek att jag skulle hoppa ut ur bilen skulle jag hoppa ut ur bilen upp med händerna. Så får vi rpa vidare på de. Men jag valde att inte rpa vidare och döda grabben så hans polare dödar mig. Så vet att de bättre att värna om sitt liv Istället för att dö då det vet jag sen innan men endån valde jag att skjuta han. Men jag förstår inte varför jag fick ban för skapar problem på kvällarna för hade tagit de scenariot med emilia den dagen de skedde. Sen att jag blir bannad av de dagen efter är konstigt bara.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja vi var vid tvätten vi hade tagit över tvätten vi hade krig med med de som ägde tvätten så de kom direkt. Började jaga oss så då hände ju insidenten med fear rp och de med bron och jag sa ju vad jag hade gjort för fel i frågan över.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De med fear rp var absolut inte fel det var mitt fel jag gjorde fel står för de. Men de med skapar problem på kvällarna tycker jag är felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja suntförnuft fail rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat hoppa ut ur bilen när han rikta på mig så att jag värna om mitt liv men ist så väljer jag att skjuta han som var väldigt dåligt. Men de på kvällarna tycker jag inte att jag hade kunnat göra något annat. För att de var ju han ohman som hoppa ut och rikta osv jag satt bara i bilen och tog de chill. Tog inte upp ett vapen skjöt inget rikta inte på någon det ser du själv på klippet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har verkligen lärt mig av min ban det med fear rp ångrade jag mig direkt av. Det var helt fel av mig. Men det på kvällarna har jag inte lärt mig någonting av det ända är väll att jag hängde med ohman som skapade problem osv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Ludde ändrade ju min ban så de därför jag är röd är inte röd egentligen men blev de när han ändrade banen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka