Nekad Emir.01 | Ban Överklagan [lludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emir.01

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198273019930/

Ditt Hex-ID: steam:110000112a4401a

Vad är din discord tagg? 1314257796782358559

Vem var det som bannade dig? lukasthek1ng

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-17 125457.pngSkärmbild 2025-04-17 034212.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde fear rp, De va ett misstag som inte ska ske igen!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i en skottlossning och sen så ramlade jag ihop och sen så åkte han emot mig hoppade ut ur hans bil och började rikta jag reste mig upp och han var kvar i bilen ( bara för mig de va bugg ) sen så stog han bara där med sitt vapen i handen och då skjöt jag honom sen direkt efter visste jag att det var fel så åkte där ifrån. för mig var han sne också när jag började skjuta som ni ser på bilden

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig, Jag gjorde fear rp fast han va sne så vet inte riktigt det, Men de va inte felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad tidigare men blivit kickad för att jag bärde ut lik ur sjukhuset för att få min vän att snabbare få vård

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte fear rpat, ist för att börja skjuta skulle jag tagit ner mitt vapen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att absolut inte gör om det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, de förstår jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka