Staff Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex Chain

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt nuvarande spelnamn?Alex Chain

Vad är ditt namn i verkligheten?Liam

(Var ärlig och det är åldern som du är just nu du ska ange)
Hur gammal är du?16år

(Digital form som t.ex 13.00 eller 13:00)
Ungefär vid vilka tider kan du vara inne på servern?vardagar/skoldagar 15.00-23.00 helger kan jag vara aktiv 24/7

Har du några tidigare erfarenheter som staff?Ja jag har varit staff på många servrar innan t.ex skrp och scrp

Hur många timmar kan du vara inne varje dag totalt?minst 6-7

Vilken FiveM server spenderar du mest tid på?Den här servern just nu

(Exempel: Philip320#9234)
Använder du discord och en fungerande mikrofon? Om du gör det, vad är din discord tagg? A.C.E#6429

(Detta är inte för syfte för underhållning, utan för syfte att t.e.x. spela in bevis för en ban du gjort)
Kan du spela in?Ja jag har ett program som jag spelar in med

(Nämn minst 5 stycken)
Vad kan du om skript och vilka kan du? kan lite lua html, vet hur databasen fungerar, kan inte så många mer. men vet kommandsen ingame och discord etc.

Varför vill du bli staff på Multistaden?
För jag vill hjälpa servern och har märkt att det är många personer här inne som inte kan rp seriöst så vill fixa till det och skapa en bra rp. Jag vill även hjälpa er staffs så ni slipper göra allt arbete så man kan dela upp det mer. Och ser jag en oseriös rpare så kickar jag eller bannar jag han för jag tycker det ska vara seriös rp på servern och det vill jag hjälpa till med ifall jag blir staff. Vad jag kan göra för servern är ju att hjälpa servern att bli lite mer finslipad t.ex kan jag hjälpa till med skriptsen och på discorden så ingen behöver vänta för att få ett svar . T.ex support etc. Jag vill även kunna hjälpa till ingame för att få en seriös spelarbas med seriös rp. Tycker även att ni är sköna som staffs och skulle gärna vilja prata med er och hjälpa servern att bara bli bättre och bättre hela tiden! Det är varför jag vill bli staff och vad jag kommer göra om jag blir staff(redigerad)

Om någon säger att du är en Bra Staff, hur reagerar du på detta? Frågar dem varför jag är dålig och varför dom tycker så.

(t.ex diagnoser som bl.a ADHD eller liknande)
Något annat vi borde veta? Nej

Senast ändrad:
Hej Liam!
Jag tycker ansökningen i sig är bra, men jag vill se ett lite mer utvecklat svar om varför du vill bli staff, vad du kan göra för servern och vad du tänker göra om du blir staff. ;) Annars bra skrivet, du har nästan vad som krävs men behöver skriva till lite.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka