Eddelino
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är ditt nuvarande spelnamn? Tja, Edwin heter jag går under namnet "Eddelino", 17 år, ska fylla 18 till sommaren. Såg att ni nyligen hade öppnat en server så tänkte ge det ett försök att ansöka till staffteamet. Tänker hålla mig kort då jag anser att en mall som nedan kanske inte behövs i alla fall. Jag ansöker till staff då jag har väldigt mycket erfarenhet inom roleplay och även spelat på många av de större servrarna i sverige såsom AdAstra m.m. Hade varit kul att hjälpa till från start i en servern och inte komma mitt in i den som jag gjort under förra fall. Mina erfarenheter inom staff osv är att jag spelat på en server vid namn Swedish vikings rp som var bland de största för 1-2 år sedan. Jag var mod där under ett ganska bra tag tills servern lades ner. Som sagt har jag även spelat på AdAstra och made for sweden. Har även testat på att öppna egen server ihop med en amerikansk vän som gick bra fram tills det att servern stängdes av diverse skäl. Vill ni veta mer inofrmation eller liknande kan ni kontakta mig på discord: Eddelino#6393 där jag kan svara när som i princip. Jag anser att vill ni ha folk som admins vore det bättre att prata med istället för att fylla i en enkät som denna så kontakta ifall jag skulle vara någon ni vill arbeta med, skulle kunna vara till god hjälp angående hur servern ska styras upp m.m.
Mvh Edwin
Vad är ditt namn i verkligheten?
Hur gammal är du?
(Digital form som t.ex 13.00 eller 13:00)
Ungefär vid vilka tider kan du vara inne på servern?
Har du några tidigare erfarenheter som staff?
Hur många timmar kan du vara inne varje dag totalt?
Vilken FiveM server spenderar du mest tid på?
(Exempel: Philip320#9234)
Använder du discord och en fungerande mikrofon? Om du gör det, vad är din discord tagg?
(Detta är inte för syfte för underhållning, utan för syfte att t.e.x. spela in bevis för en ban du gjort)
Kan du spela in?
(Nämn minst 5 stycken)
Vad kan du om skript och vilka kan du?
Varför vill du bli staff på Multistaden?
Om någon säger att du är en Bra Staff, hur reagerar du på detta?
Mvh Edwin
Vad är ditt namn i verkligheten?
Hur gammal är du?
(Digital form som t.ex 13.00 eller 13:00)
Ungefär vid vilka tider kan du vara inne på servern?
Har du några tidigare erfarenheter som staff?
Hur många timmar kan du vara inne varje dag totalt?
Vilken FiveM server spenderar du mest tid på?
(Exempel: Philip320#9234)
Använder du discord och en fungerande mikrofon? Om du gör det, vad är din discord tagg?
(Detta är inte för syfte för underhållning, utan för syfte att t.e.x. spela in bevis för en ban du gjort)
Kan du spela in?
(Nämn minst 5 stycken)
Vad kan du om skript och vilka kan du?
Varför vill du bli staff på Multistaden?
Om någon säger att du är en Bra Staff, hur reagerar du på detta?