staff ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ibbe rossi

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Jag har funderat ett tag på att ansöka till staff för att alla mina vänner jag rpar med är mod eller annat och jag har sett när dom "jobbar" och jag tycker verkligen de verkar väldigt intressant! Jag är en mogen och jag presterar mycket moget och bra i svåra och jobbiga situationer och kan problemlösa väldigt bra enligt mig själv och många andra som jag rpar med. Min rp sägs vara väldigt bra också. jag vill bli mod för att jag tycker om servern jättemycket och jag håller servern varmt om hjärtat. jag är en bra kandidat för att bli staff eller annat! jag rpar all min fritid på unive och vill kunna hjälpa folk inom servern samt skapa rättvisa. Jag spelar inprincip inget annat än unive och jag vill verkligen bli staff och någon sorts av ansvarig och hjälpa folk som behöver och som jag sa förut skapa rättvisa inom servern. andra anledningar varför jag vill bli staff är för att jag vill testa någonting nytt och jag tycker verkligen att "jobba" inom servern hade vart ett underbart jobb! Jag är snart 17 år gammal och spenderar inprincip hela min fritid på att rpa på unive!

Jag hade uppskattat verkligen att vara någon sorts av ansvarig eller vad som helst egentligen. Jag är väldigt bra enligt många på att hjälpa och stötta folk i olika sorters miljöer och situationer och därför tycker jag att jag är en bra kandidat för detta staff jobbet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka