Inaktuell Alchemy120 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alchemy120

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
164
Reaction score
141
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Ditt discordnamn: Alchemy120#0000

Ange ditt födelsedatum 1 Mars 2007

Varför ska just du bli staff? Tja , jag har under en längre tid spelat på unive ända tillbaka till 2021, under mina år på server har jag sett dess brister samt bra delar, år 2023-2024 var det relativt kaos på servern, men i dags läget så är det värre än någonsin, dag in och dag ut ser jag hur folk skjuter skjuter skjuter skjuter osv osv osv sen gör om samma sak varje dag, jag som polis tycker inte detta är rimligt överhuvud taget men har ingen makt att ta saken i egna händer, därav söker jag till staff då jag vill påverka servern så gott som möjligt, då jag är lite äldre än andra samt har varit mod tidigare så har jag en solklar bild över servern och dess brister samt hur man ska hantera arbetet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? i dags läget är det inte mycket som funkar på unive. Skott lossningar dag in dag ut, fordon som är helt orealistiska och abusas på ett absurt sätt, spelare som inte har vett och förstår vad RP är utan ändast är här för att ta del av dens aktiva skottlossningar.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag tillsammans med staff teamet försäkrar att jag kommer göra mitt yttersta för att sätta stopp för detta, allt ifårn abuse bilar till skottlossningar och mer. Jag har varit borta från server ett bra tag nu, kom tillbaka med ett sug på rolig rp men blir bemött av allt annat en de. därav söker jag till staff för att genuint hjälpa till och göra servern bättre.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? I sin roll som staff agerar man proffisionelt igenom att ha emapati sympati vara strikt punktlig redsam och mycket mer. Alltså man ska ha som mål att utveckla server framått och vara trevliga och lära samtliga spelare som är här för att spela medans man utrotar de absurda problem som finns på servern idag.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Har inte skola i dags läget så kommer göra mitt yttersta att hjälpa till att förbättra servern, philip du vet själv att jag är otroligt duktig och aktiv som jag bevisade för dig förra året, vet att jag inte alltid gjorde rätt för mig efter jag var staff men nu vill ja genuint hjälpa till för detta håller inte.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan tidigt 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har varit mod tidigare samt staff många gånger, har även allmän kunskap om servern vilket gör mig till en utomordenklig kandidat.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag har bra koll på don samt krim men alla områden är en möjlighet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka