Inaktuell SSF0RSS | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SSF0RSS

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludde

Vad heter du på discord? ssf0rss

Ange ditt födelsedatum 14 Mars 2007

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill hjälpa till och få in mer spelare till servern, Sen vill ajg även få perms ingame så jag kan specca poliser osv då ajg är Polisledning & Polisdirektör så det kan vara bra om jag kan specca olika scenarios och få bort alla problem poliser.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag kommer bidra med goda kunskaper inom rp och få folk att kunna utveckla sin egen också. När jag tar intervjuer kommer jag ställa lite extra frågor (som dem inte behöver ha rätt på) och förklara vad dem kunde gjort bättre ge dem perspektiv på scenarios osv för att kunna få en bättre insikt på hur deras rp nivå ligger och vad dem kan förbättra.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med respekt alltid. Dock så får du såklart ge dem en tillsägning om dem ej kan bete sig o tex skriker mammaknullare. . osv Man ska alltid behandla människor så man själv vill bli behandlad.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Det ska betyda något att bli medlem. Du skall ha fattat grundreglerna inom unive och jag ska se till att folk fattar mer än vad dem behöver veta. Ska se till att dem tänker på sina handlingar och alltid försöker spela för bådas vinning och även utveckla scenarios hela tiden. Eller försöka planera scenarios så det blir ännu bättre. (Dem ska alltid kontakta staffs innan dem planerar något dock)

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Du skall ha fattat grundreglerna ha en utvecklad rp nivå. Du ska fatta att du får konsekvenser för dina handlingar och att du inte ska sitta och gråta i någons pm för du gjort fel. Men helt enkelt så skall du fattat grundreglerna och ha en seriös rp nivå.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle ha ett ansvar över att nya spelare lär sig reglerna och beter sig. För om jag inte gått igenom reglerna nog eller bara accepterat dem när dem inte fattat förstörs rp nivån på servern vilket är väldigt tråkigt. Jag har som ansvar att kunna neka folk som inte förstått reglerna fullt ut.

Hur ser din aktivitetet ut? Rätt så bra är inne varje dag och väldigt mycket på dc med så det skulle inte vara några större problem att ta medlemskaps intervjuer.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag kommer utveckla serverns rp och särskilt polisernas då jag sitter på en hög position och är redo att ta åtgärder på folk som ej kan bete sig.,

+rep Riktigt skön grabb, passar perfekt för den här rollen. Han är aktiv, engagerad, social och genuint en trevlig individ.

+++rep Riktigt bra grabb, passar MA. Han är kompetent och vågar ta åtgärder och hjälpa personer som behöver hjälp.

+++rep Riktigt bra grabb, passar MA. Han är kompetent och vågar ta åtgärder och hjälpa personer som behöver hjälp. BÄSTA FRANK!!!!! HAN FÖRTJÄNAR ALLT I VÄRLDEN!!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka