Accepterad ssco | Ban överklagan [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ssco

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199086176592/

Ditt Hex-ID: 1100001431c0950

Vad är din discord tagg? ssco#5904

Vem var det som bannade dig? Lucifer

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vi skrev ont i huvudet och ont i benet och vi går ut bilen direkt och är inte avsvimmade när vi krockar i 300 km/h

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi var nere på piren och kollade runt sen får jag min bentley sold för 90k sen frågar killen hur fort går den får jag prova den? jag säger ok visst han åker ut på motorvägen och toppar den jag säger vad tycker du? han säger ok vi gör en deal just nu söker jag en toyota supra mk5 sa jag han sa då efter ok jag känner en kille han ska sälja den för 75k jag säger är han vaken han säger då nej tyvärr men du kan ta mitt nummer men han har ingen mobil och efter det så tar vi min kompis lambo och åker upp från piren men då efter det så kör vi runt lite och har kul men då händer det en olycka i 300 km/h och vi skriver /sme ont i huvudet och ont i benet och så går vi ut direkt och sen blir vi bannade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vi gjorde fel vi åker i 300 km/h går ut direkt skriver /sme ont i huvudet och min kompis skriver ont i benet istället för att vi skriver medvetslös/avsvimmad det är grov powergaming så jag tycker vi gjorde fel och då bröt vi mott regel § 1.8

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. p-ban, combat logg, ljuga i support, twerka på bil oseriös rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja vi skulle kunnat åka från piren lite senare eller saktat in när vi kör i 300 km/h i ett tight område

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kommer inte skriva /sme ont i huvudet om jag krockar jag kommer skriva /sme medvetslös och om det blir en lättare krock så skriver jag /sme avsvimmad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka