Accepterad Sqeezyy | Ban Överklagan [ReaperNSP]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sqeezyy

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198087230346/

Ditt Hex-ID: 11000010791538a

Vad är din discord tagg? sqeezy5087

Vem var det som bannade dig? Reapernsp

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det kan ha sett ut som att jag körde in i min kompis hårt och sedan valde att inte rpa på det och bara köra vidare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och körde med min kompis sen så ringde min andra kompis mig och bad mig hämta han så jag körde och skulle hämta han och råkade då köra in i han när jag skulle stanna för att hämta upp han. Sedan körde vi alla vidare i bilen och ungefär 1 minut senare så blev jag bannad för powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan förstå hur det såg ut och tycker att han har rätt till den bannen han gav mig från hans perspektiv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för något år sedan när jag spelade men jag kommer inte ihåg varför.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rp:a på det men jag ansåg att farten var så pass låg att jag inte behövde det eftersom jag sitter i en bil och han var på fots. Farten kan inte ha varit mer än 20 km/h och då tänkte jag att det inte behövs någon rp på det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att jag ska rp:a oavsett hur snabbt jag råkar köra in i folk eller saker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Godkänd anklagan.
Gör inte om det i framtiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka