Accepterad Sqeezyy | Ban Överklagan [Queen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sqeezyy

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198087230346/

Ditt Hex-ID: 11000010791538a

Vad är din discord tagg? Sqeezy5087

Vem var det som bannade dig? Queen

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-27 220738.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skulle försäkra bilar men jag skrev att det var andra bilar än var det var på riktigt så jag kunde få det billigare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev till en som jobbade på trygghansa och sa att jag ville försäkra bilen. Hon frågade om reg nummer och jag gav reg nummer och skrev att det var en saab för att få det billigare. Sen 1 timme senare blev jag indragen i support där dom sa till mig och sedan perma banna mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte bannen var felaktig men jag tycker att längden på bannen var överdriven. Jag gjorde det på två bilar som kostar runt 200k styck vilket innebär att trygghansa förlorade 40000 på mig. Jag anser att jag förtjänar att bli bannad men jag tycker inte en permaban var rätt sätt att straffa mig på.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad för några veckor sedan för jag körde in i min polare i låg fart och rpade inte på det, Men den blev överklagad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vara ärlig. Det var dumt av mig att försöka få det billigare och ljuga för personalen på trygghansa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

————————————————————————————————————
Nuvarande:
🎓Helper
📑 SV-Ansvarig
📑 Jobbansvarig

⚜️Medlem
👥Kriminell
🎗 Medlem 2023

🔪 Triaden

Tidigare: