Nekad SpyroTheLoner | Ban överklagan (Savage)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SpyroTheLoner

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198893803525/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:466768898

Vad är din discord tagg? SpyroTheLoner#2021

Vem var det som bannade dig? Alve242

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det jag tror var nog när jag snodde en bil. Om det inte var det så vet jag inte riktigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. När jag blev bannad stog jag utanför en bil shop för att köpa en bil. Hållde på lite genom at ragdolla för kul skull.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som jag tror så var det ett felaktig ban. Jag har inte brytit mot någon regel som jag vet. Om det var för att jag snodde en bil så var det inte meningen då jag e väldig ny på hela fiveM.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den gången jag blev bannad innan var då el fel ban. Jag blev unbannad någon timme efter så jag tänkte inte på det då. Jag joinade tillbaka igen efter det och fortsatte som vanligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte sno bilar eller liknande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag hade hängt med lite och vetat exact vad jag gjorde då hade jag tänkt mer om att inte göra samma sak eller liknande.

Har du läst våra regler? Ja

Utveckla vad som hände före samt de andra punkterna.
gör ny om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka