Nekad spvJet | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

spvJet

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Jetriabroi66/

Vad är ditt namn i verkligheten? Pongsanan Sakchayakandit

Vad är ditt discord namn? Jet Jet#2158

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2002

Berätta om din karaktär. Jag heter Jet Jet och är 18 år, jag är från Thailand, jag bodde i Sverige innan och nu har jag flyttat till Unive för att leva ett bättre liv. Jag har varit elektriker,signaltekniker och nu är jag arbetslös och lever på A-kassa,min uppväxt har varit väldigt tuff mina föräldrar är kriminella jag vill inte gå den vägen just nu söker jag jobb i Unive och lever på A-kassa, Hela min släktträd är kriminella och jag är rädd för att gå den vägen,mina intressen är att tjäna pengar men jag är en man vid lagen jag vill inte göra det svart, jag vill känna mina egna pengar och tjäna dom på rätt sätt som man ska göra men just nu är det lite dåligt jag kan inte behålla mina bilar eller hus så jag har tagit det mörka spåret minimalt. Mina andra intressen är att mest bara tar en tur med bilen och vibe:a till musiken. Men jag som person är väldigt glad och positiv,glad,utåtriktad,social och väldigt ambitiös gillar hjälpa andra. Just nu det viktiga och högst prioritet är att bli rik och bidra till Staden Unive och kunna donera till dem.

Varför ska just du bli whitelistad? Anledningen jag vill bli medborgare är till för att jag vill kunna göra fler saker som jag inte har kunnat göra innan, jag vill bidra till Samhället Unive och hjälpa till så det blir ett bra och positiv samhälle, jag vill även har hög repetition och vara 100% pålitlig till alla i samhället.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag känner att denna servern känns rätt de är en väldigt bra server och vill bidra mer och känner mig hemma i denna server de e bra människor här

Hur hittade du Unive? Mina kompisar visade mig, doc så har jag sett unive server innan på fiveM och hade inte gett den en chans innan av alla den e bäst

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att har kul med kompisar och andra människor som man ej har träffat på och kunnat uttrycka sig själv på ett sätt som man göra i verkliga livet, men jag vill ha det så äkta som möjligt som att det är jag i spelet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har spelat andra server innan men denna servern känner jag mig hemma i.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top