Nekad Spunk | Blacklist Överklagan [GT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spunk

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 293 — Övrigt
Anledning: fubb
Personal: J.vi0
Datum: 2025-11-21
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag ska va helt rak och ärlig jag var påväg in på servern med fubb och sedan efter jag hade kommit in på servern så blev jag bannad inom kort av anticheat

Tar du ansvar för det som hände? Jag står de jag gjorde och de finns inget direkt jag skulle ljuga om i denna situationen

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har tagit en paus från fivem nu senaste månaderna och inför skaffat mig så de finns inte ett ända spår av fubb på min dator eller något liknande. Min dator är helt clean från fusk på alla spel.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag har svärt på allt att jag aldrig ska ladda hem fubb eller något typ av cheat. Och ifall ni hade pc checkat mig hade jag gått med på det.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nope inte direkt. Men de bästa ni kan göra är väll att pc checka mig

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,

Din blacklist överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka