Nekad Sportcap13 | Ansökan till Servervakt(Azzer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sportcap13

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad heter du på discord? Sportcap13#3634

Ange ditt födelsedatum 6 April 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16-23 normala veckodagar
13-05 helg dagar

Hur länge har du varit medlem på Unive? Över 1 år

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2 gånger En ban förlänge sedan som var i 7 dagar för suntförnuft sedan 1 gång dc bannad efter en händelse med limpis som jag i efterhand snackat ut med limpis o löst :D

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en spelare som har Sten koll på reglerna och ska kunna ta ett större ansvar att hålla koll på rp nivån i sin omgivning i rpn alltså ska en servervakt inte leta bans utan banna/ kicka eller använda sina perms överlag i sin egen rp omgivning.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag har spelat på servern länge, har tidigare varit Sr Mod/ Head Mod på servern och har en hög rp nivå.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En servervakt som inte är rädd att använda sina perms men över använder/ abusar dom
Inte heller.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Det finns många olika sätt att abusa sin roll och vara korrupt men de vanligaste är att revive abusa och att t.ex kicka/banna i scenarion. Har själv dragit in en hel del servervakt roller ;)

+rep du var en bra staff så jag tror nog att du kan vara bra som sv!

Nekad, tycker att du ska lägga ner mer tid på din ansköan!, du kan ansöka igen om 1 vecka!

Din servervakts ansökan har blivit nekad Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka