Nekad Spooky-22 | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spooky-22

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Farzan

Vad heter du på discord? spooky_.11

Vad är ditt Hex:ID 11000015494fd62

Ange ditt födelsedatum 11 Januari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar oftast 07:00 och äter frukost, sedan gör jag mig i ordning för att gå till skolan. När jag kommer hem så käkar jag och sedan slappnar jag av lite och sedan går jag in på Unive och spelar ganska länge. I skoldagar så spelar jag till 21:30 och på helgen spelar jag till typ 01:00 - 02:00.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2023-09-18

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1184752378369540158/1193158417175548016/image.png?ex=65abb25e&is=65993d5e&hm=24560c86376353c744e31b71fac4b55a725bf072ad896cd82072796f0f207854&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har för uppgift att underlätta för staffs. Staffsen har annat viktigare ärenden att ta hand om, exempel donationer eller kriminella ärenden. En Servervak ska vara där för att göra de "enklare" jobben. T ex som att dva en bil som står mitt på vägen eller banna folk som gör regelbrott. Staffsen kan ju inte se allting och de kan inte vara överallt, där kommer servervakter in. Ifall en sv (servervakt) ser att någon begår regelbrott, så ska man svbanna personen och ifall det behövs så kan staffsen förlänga bannen. Som en servervakt så ska man inte gå runt och hitta fel. Man ska bara rpa normalt och låta problemen komma till dig. Helt enkelt, som en sv så är man en vanlig rpare men med lite mer perms som man kan använda ifall man ser någon göra fel.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv eftersom jag vill rpa, men ändå ta åtgärder på lallare samt folk som gör regelbrott. Jag har själv upplevt att när någon gör fel så måste jag alltid skriva en report och vänta tills en staff kommer och tar hand om spelaren. Det brukar ta ett tag innan staffsen kommer. Jag vill bli servervakt eftersom jag vill inte att det ska behöva ta ett tag innan personen får åtgärder av en staff, jag vill kunna kicka eller banna personen snabbt innan hen gör flera regelbrott.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är att du använder dina perms för att få fördel i t ex scenarion. Ett exempel kan vara att ha på toggleid i scenarion för att kunna ha "wallhacks". Ett annat exempel är att revivea sig själv när du är död så du inte behöver följa 12 timmars regeln. Ifall man ser att någon är korrupt eller abusar sina perms så ska man alltid säga till staffs.

Gått 48 timmar, du får göra en ny ansökan när du är aktiv igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka