Accepterad Spongebob | Medlem ansökning (J4na) (Ludvig)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spongebob

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Ehnström

Vad är ditt discord namn? Gamerone#3534

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Såsen Senap han är 23 år gammal och har en väldigt fin bakgrund. Jag kommer från Rinkeby och har begått brott enda sen jag va 13. Efter att min pappa blev skjuten av en polis. Tyvärr så satt jag på ungdomsanstalt ett år efter mord brott. Sen dess har jag hållit mig ren från dråger och inte gjort några farliga brott. Just nu bor Såsen i ett väldigt fint hus uppe i hollywood bergen. Han kör två bilar en mustang och en skyline. Såsen har försörjt sig på droger men inte använt några själv tror vi ;). På så sätt har han sina bilar och sitt hus. Mest så brukar Såsen Senap åka till clubbar och festa med kompisar. Hans uppväxt har påvärkats med de äldre han har hängt med. Det har varit jobbigt ända sen han flyttades runt pågrund av skolan eftesom han var väldigt dålig med sina betyg och bråkade mycket. Ekonomin lever och det är mest för det svarta pengar. Han är singel och har många kompisar "grabbar". Ska potenciellt få ett riktigt yrke nu som taxi chaufför eller kanske till och med vända till polis. Fast man vet aldrig det kriminella kanske finns kvar i hans blod.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag hjälper till att alltid spela med i scenarier och följa serverreglerna inom rp'en. Jag kommer att kunna bidra med bra saker till den här servern och hjälpa den att bli bättre. Jag vill lära mig att köra i en stor RP och jag ska göra mitt allra bästa för att göra det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Båda personerna ska ha kul i scenariot och den förlorande personen ska spela tillsammans med det faktum att de tog en förlust. Man bör göra det rättvist och rättvist för båda sidor för ett bra och roligt scenario. Så du måste bara göra det roligt och rättvist för båda sidor. Eftersom jag har upplevt hur dryga vissa kan vara i dessa stunder.

Hur hittade du Unive? Kompisar rekommendera denna server eftersom jag har velat köra någon roleplay som faktiskt funkar bra och inte att folk bara lallar med.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka